Ident ve nick aynı olanları otomatik atmak istiyorsanız
cd Unreal3.2
cd src
pico s_user.c
Kod:
ConfigItem_tld *tlds;
cptr->last = TStime();
parv[0] = sptr->name;
parv[1] = parv[2] = NULL;
nick = sptr->name; /* <- The data is always the same, but the pointer is sometimes not,
* I need this for one of my modules, so do not remove! -- Syzop */
bu kodun hemen altına
Kod:
/* Sky-Dancer */
if (strcmp(nick,username)==0) {
return place_host_ban(sptr, BAN_ACT_GZLINE, "Guvenlik: Ident ve nickiniz ayni olamaz. 100sn sonra ban açılacaktır.", 100);
}
ekleyin Sekildeki gibi gözükecektir ;
Kod:
ConfigItem_tld *tlds;
cptr->last = TStime();
parv[0] = sptr->name;
parv[1] = parv[2] = NULL;
nick = sptr->name; /* <- The data is always the same, but the pointer is sometimes not,
* I need this for one of my modules, so do not remove! -- Syzop */
/* Sky-Dancer */
if (strcmp(nick,username)==0) {
return place_host_ban(sptr, BAN_ACT_GZLINE, "Guvenlik: Ident ve nickiniz ayni olamaz. 100sn sonra ban açılacaktır.", 100);
}
if (MyConnect(sptr))
{
if ((i = check_client(sptr, username))) {
/* This had return i; before -McSkaf */
daha sonra make yapıp sunucunuzu yeniden baslatın
|